Σάββατο, 24 Οκτωβρίου 2020

17/10: Conference Αμφιθέατρο OTEAcademy
18/10: Workshop 09:30 -13:30Αμφιθέατρο OTEAcademy

Oli Shaw

Creative Direction & Strategy, Designit

Oli Shaw
Oli Shaw

Έχοντας 19 χρόνια εμπειρίας στο branding, το design, την στρατηγική, την επικοινωνία και το service design, ο Oli επενδύει πολύ χρόνο μελετώντας τρόπους με τους οποίους το strategic design μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να εξελιχθούν και να παράσχουν νέες, βελτιωμένες και πιο ουσιαστικές εμπειρίες για εταιρείες, καταναλωτές και υπαλλήλους.

Ο Oli έχει συνεργαστεί ανά την υφήλιο με επιχειρήσεις όπως οι Vodafone, Nokia, Telstra, UBS, RBS, BP, Garanti /BBVA, Turkish Airlines, IsBank, Guardian Media, BSKYB, BBC, Adidas, Tesco, Coles και Panasonic, ενώ αποτελεί τακτικό ομιλητή σε κορυφαία συνέδρια του χώρου.

Σύνοψη Παρουσίασης
Brand experience is what counts, it's what's remembered

Τα brands πρέπει να αλλάξουν πολύ απλά γιατί τα ίδια τους τα κοινά έχουν αλλάξει.

Ποια είναι η ταυτότητα του brand σου όταν ένας AI αλγόριθμος αποφασίζει το περιεχόμενο που μοιράζεσαι ή τις απαντήσεις που δίνεις μέσω ενός chatbot; Πόσο σημαντικό είναι το logo σε μία υπηρεσία UI όπως το Amazon Echο ή το Google Home;

Ο κόσμος έχει αυξημένες προσδοκίες όπως αυτές καθορίζονται από τις εμπειρίες που βιώνει σε κάθε πτυχή της καθημερινότητάς του. Και σίγουρα τα brands δεν νοείται να δημιουργούν πια εμπειρίες οι οποίες διαμορφώνονται με βάση τα δημογραφικά ή άλλους γενικευμένους καταμερισμούς. Αυτοί που ξεχωρίζουν είναι υπηρεσίες, προϊόντα και εμπειρίες που σχεδιάζονται γύρω από ανθρώπινες συμπεριφορές και προθέσεις.

Οι επιχειρήσεις είναι, λοιπόν, υποχρεωμένες να αλλάξουν, να προσαρμοστούν, ειδάλλως θα σβήσουν. Η διαδικασία της αλλαγής είναι σύνθετη. Είναι ξεκάθαρο ωστόσο ότι χρειάζεται να προβούν σε αναδιάρθρωση για να προσφέρουν σπουδαίες εμπειρίες. Ένα κομβικό κομμάτι αυτής της αλλαγής αφορά στην πελατοκεντρική προσέγγιση, να τοποθετείς τον πελάτη στο επίκεντρο της επιχείρησης. Και να δημιουργείς την καλύτερη δυνατή εμπειρία για τα στελέχη, αφήνοντας πίσω σου περιοριστικά silos και διαθέσιμους πόρους. Πώς μπορούμε να επιτύχουμε αυτές τις αλλαγές και – πιο σημαντικά – πώς θα εξασφαλίσουμε ότι είναι βιώσιμες;

Διεθνείς Ομιλητές

Iain Aitchison Μέλος της Επιτροπής στο Design Management Institute και ειδήμονας σε θέματα design & innovation management, ο Iain συνδυάζει την ακαδημαϊκή καριέρα με τη συμβουλευτική δράση έχοντας συνεργαστεί, μεταξύ άλλων, με τις Bacardi, British Gas, Lenovo, Mars, PepsiCo, Samsung, Unilever, Wrigley’s και Yamaha.
Peter Fossick Με εξειδίκευση στο service design, το UX design και την ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων, ο Service Design Programme Director της IBM έχει συνεργαστεί και συμβάλει στην ανάπτυξη δεκάδων επιχειρήσεων αλλά και startups από όλο τον κόσμο. Παράλληλα, έχει να επιδείξει σημαντική ακαδημαϊκή καριέρα, μιας και, μεταξύ άλλων, ανέπτυξε τα πρώτα προπτυχιακά και μεταπτυχιακά πτυχία στο Service Design, στις ΗΠΑ.
Dom Graveson Ο Dom ασκεί καθήκοντα Managing Consultant στην EY Seren και ειδικεύεται στους τομείς του Innovation, του Process Optimization και του Customer Experience Transformation.
Niharika Hariharan Ως Experience Design Director στην Digital McKinsey, η Niharika έχει συνεργαστεί με μεγάλους οργανισμούς όπως η Boots, η Barclays, η SapientNitro, η EY-Seren και η Nokia και έχει διευθύνει έργα που έχουν ως γνώμονα την εμπειρία του χρήστη. Η δουλειά της Niharika καλύπτει όλο το φάσμα των καναλιών, digital και φυσικών, συνδυάζοντας βιώσιμες επιχειρηματικές στρατηγικές με ευφυείς σχεδιαστικές λύσεις.
Anish Joshi Από τη θέση του Head of Design στην Deloitte Digital Strategy, ο Anish επιβλέπει και διευθύνει την ανάπτυξη έργων που ξεπερνούν τις τρέχουσες τάσεις και ανοίγουν τον δρόμο προς το μέλλον της καινοτομίας και της εφευρετικότητας. Έχει εργαστεί σε μεγάλα projects σπουδαίων πελατών όπως η Google και έχει σχεδιάσει ψηφιακές πλατφόρμες για κορυφαία τραπεζικά ιδρύματα, για την Vodafone, τους Financial Times κ.α.
Oli Shaw Έχοντας 19 χρόνια εμπειρίας στο branding, το design, την στρατηγική, την επικοινωνία και το service design, ο Oli επενδύει πολύ χρόνο μελετώντας τρόπους με τους οποίους το strategic design μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να εξελιχθούν και να παράσχουν νέες, βελτιωμένες και πιο ουσιαστικές εμπειρίες για εταιρείες, καταναλωτές και υπαλλήλους. Έχει συνεργαστεί με brands όπως οι Vodafone, BP, Turkish Airlines, Guardian Media. Adidas, Tesco και Panasonic.
Eric Soderquist Ο Eric Soderquist είναι Associate Professor of Innovation and Knowledge Management στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, όπου διδάσκει και εστιάζει ερευνητικά στους τομείς των “Innovation and R&D Management and Policy”, “New Product Development” και “Knowledge Management and Operations Strategy”.
Surya Vanka Καταξιωμένος ειδήμων σε θέματα User Experience και περιζήτητος ομιλητής, ο Surya είναι εδώ και 16 χρόνια ο UX Director της Microsoft.
Linn Vizard Ως μία εκ των πρωτοπόρων του service design στον Καναδα, η Linn εφαρμόζει μεθοδολογίες του design για να επιλύσει προβλήματα και προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι πελάτες της. Αρθρογραφεί στα κορυφαία blog του χώρου της και έχει δώσει το παρών ως ομιλήτρια σε συνέδρια όπως τα “The Service Design Network Global Conference”, “Interaction16”, “Service Experience Camp Berlin” και “The Service Experience Conference”.
  • ΧΟΡΗΓΟΙ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ CATERING
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR

Δείτε τους όρους χρήσης. Επικοινωνήστε μαζί μας.

© 2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, T:210 6617777, F:210 6617778

Designed by Boussias
New Media Team