Σάββατο, 24 Οκτωβρίου 2020

17/10: Conference Αμφιθέατρο OTEAcademy
18/10: Workshop 09:30 -13:30Αμφιθέατρο OTEAcademy

Peter Fossick

Service Design Programme Director, IBM

Peter Fossick
Peter Fossick

Ο Peter ειδικεύεται στο service design, το UX design και την ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων για τις επιχειρήσεις. Αξιοποιώντας καινοτόμες προσεγγίσεις και μεθόδους παρέχει στους πελάτες του ολοκληρωμένες cross-channel λύσεις με ανθρωποκεντρική λογική.

Ο Peter έχει συνεργαστεί με καταξιωμένες εταιρείες αλλά και startups από τις ΗΠΑ, τη Μέση Ανατολή, την Κίνα και την Αυστραλία. Συγκεκριμένα, στο πελατολόγιό του περιλαμβάνονται οι: AMP, Chic-Fil-A, GM, Fairfax Media, IBM, Nissan, Renault, Υπουργείο Υγείας της Σαουδικής Αραβίας, Standard Chartered Bank, VTech Holdings, WilliamHill Online και πολλοί άλλοι οργανισμοί.

Ως πανεπιστημιακός, ο Peter ανέπτυξε τα πρώτα προπτυχιακά και μεταπτυχιακά πτυχία στο Service Design, στις ΗΠΑ, το 2008, ενώ συνέβαλε σημαντικά στη διαμόρφωση των μαθημάτων και στον τρόπο διδασκαλίας του Design Thinking, του Human-Centered Design, του Product Design, του UX Design, του Interaction Design και του Innovation & Design Management στη Βρετανία, τις ΗΠΑ και την Νοτιοανατολική Ασία.

Ο Peter Fossick θα συμμετάσχει στην ενότητα “Applying Design-Led Innovation within your Organization”.

Σύνοψη Παρουσίασης
Designing Innovative Services in the Era of Cognitive Computing

Βασιζόμενος στην τεράστια εμπειρία του τόσο σε επιχειρηματικό όσο και σε ακαδημαϊκό επίπεδο, ο Peter θα παρουσιάσει μία υβριδική προσέγγιση η οποία συνδυάζει το Human-Centered Design, το Service Centric Thinking και το Design Thinking με μεθόδους lean startup.

Παράλληλα, θα εξηγήσει το ρόλο που διαδραματίζουν τα Playbooks στο service design, το UX και την καινοτομία. Και θα το κάνει αυτό χρησιμοποιώντας μια σειρά από εργαλεία και πρακτικές για να μας βοηθήσει να αντιπαρέλθουμε τις δυσκολίες και προκλήσεις που μπορεί να συναντήσουμε και να μας επιτρέψει να υλοποιήσουμε τις αλλαγές με ταχύτητα και αποτελεσματικότητα.

Τέλος, με το βλέμμα στο μέλλον και τις νέες τάσεις, θα καταπιαστεί με το Design 4.0 και θα μοιραστεί πρωτοποριακές πρακτικές στη λεγόμενη Industry 4.0 εποχή.

Διεθνείς Ομιλητές

Iain Aitchison Μέλος της Επιτροπής στο Design Management Institute και ειδήμονας σε θέματα design & innovation management, ο Iain συνδυάζει την ακαδημαϊκή καριέρα με τη συμβουλευτική δράση έχοντας συνεργαστεί, μεταξύ άλλων, με τις Bacardi, British Gas, Lenovo, Mars, PepsiCo, Samsung, Unilever, Wrigley’s και Yamaha.
Peter Fossick Με εξειδίκευση στο service design, το UX design και την ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων, ο Service Design Programme Director της IBM έχει συνεργαστεί και συμβάλει στην ανάπτυξη δεκάδων επιχειρήσεων αλλά και startups από όλο τον κόσμο. Παράλληλα, έχει να επιδείξει σημαντική ακαδημαϊκή καριέρα, μιας και, μεταξύ άλλων, ανέπτυξε τα πρώτα προπτυχιακά και μεταπτυχιακά πτυχία στο Service Design, στις ΗΠΑ.
Dom Graveson Ο Dom ασκεί καθήκοντα Managing Consultant στην EY Seren και ειδικεύεται στους τομείς του Innovation, του Process Optimization και του Customer Experience Transformation.
Niharika Hariharan Ως Experience Design Director στην Digital McKinsey, η Niharika έχει συνεργαστεί με μεγάλους οργανισμούς όπως η Boots, η Barclays, η SapientNitro, η EY-Seren και η Nokia και έχει διευθύνει έργα που έχουν ως γνώμονα την εμπειρία του χρήστη. Η δουλειά της Niharika καλύπτει όλο το φάσμα των καναλιών, digital και φυσικών, συνδυάζοντας βιώσιμες επιχειρηματικές στρατηγικές με ευφυείς σχεδιαστικές λύσεις.
Anish Joshi Από τη θέση του Head of Design στην Deloitte Digital Strategy, ο Anish επιβλέπει και διευθύνει την ανάπτυξη έργων που ξεπερνούν τις τρέχουσες τάσεις και ανοίγουν τον δρόμο προς το μέλλον της καινοτομίας και της εφευρετικότητας. Έχει εργαστεί σε μεγάλα projects σπουδαίων πελατών όπως η Google και έχει σχεδιάσει ψηφιακές πλατφόρμες για κορυφαία τραπεζικά ιδρύματα, για την Vodafone, τους Financial Times κ.α.
Oli Shaw Έχοντας 19 χρόνια εμπειρίας στο branding, το design, την στρατηγική, την επικοινωνία και το service design, ο Oli επενδύει πολύ χρόνο μελετώντας τρόπους με τους οποίους το strategic design μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να εξελιχθούν και να παράσχουν νέες, βελτιωμένες και πιο ουσιαστικές εμπειρίες για εταιρείες, καταναλωτές και υπαλλήλους. Έχει συνεργαστεί με brands όπως οι Vodafone, BP, Turkish Airlines, Guardian Media. Adidas, Tesco και Panasonic.
Eric Soderquist Ο Eric Soderquist είναι Associate Professor of Innovation and Knowledge Management στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, όπου διδάσκει και εστιάζει ερευνητικά στους τομείς των “Innovation and R&D Management and Policy”, “New Product Development” και “Knowledge Management and Operations Strategy”.
Surya Vanka Καταξιωμένος ειδήμων σε θέματα User Experience και περιζήτητος ομιλητής, ο Surya είναι εδώ και 16 χρόνια ο UX Director της Microsoft.
Linn Vizard Ως μία εκ των πρωτοπόρων του service design στον Καναδα, η Linn εφαρμόζει μεθοδολογίες του design για να επιλύσει προβλήματα και προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι πελάτες της. Αρθρογραφεί στα κορυφαία blog του χώρου της και έχει δώσει το παρών ως ομιλήτρια σε συνέδρια όπως τα “The Service Design Network Global Conference”, “Interaction16”, “Service Experience Camp Berlin” και “The Service Experience Conference”.
  • ΧΟΡΗΓΟΙ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ CATERING
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR

Δείτε τους όρους χρήσης. Επικοινωνήστε μαζί μας.

© 2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, T:210 6617777, F:210 6617778

Designed by Boussias
New Media Team